MMXIV

Saturday, February 8, 2014

2014.
This year has already started off so amazing.  I've challenged myself creatively but not to the point where it becomes hard to enjoy yourself.  I've devoted myself to more time away from the computer (hence less blog posts) and I love it.  I miss blogging and want to get back into my groove but it was so nice to take a month's break and see what I missed and see what I'm glad I didn't have to do anymore. In other words, I'm back :)

Here are some odds and ends that didn't exactly have a set to be put in, but I definitely wanted to share with you.  Do enjoy. xxx

Now beginning to have my blog be in both English and Swedish, by the way.  If you didn't notice ;)
---
2014. 
I år har redan började så fantastiskt. Jag har utmanat mig själv kreativt, men inte till den grad att det blir svårt att njuta. Jag har ägnat mig åt mer tid borta från datorn (därav mindre blogginlägg) och jag älskar det. Jag saknar att blogga och vill komma tillbaka in i mitt spår, men det var så trevligt att ta en månads paus och se vad jag missat och se vad jag är glad att jag inte behövde göra längre. Med andra ord, jag är tillbaka! :) 

Här är några småsaker som inte precis har en uppsättning att sättas in, men jag ville absolut att dela med dig. puss och kram!










Post a Comment